Beste leden HV Helius,

Op 1 januari 2011 heeft H.V. Helius de club van 50 opgericht met als doel het financieel ondersteunen van de handbalvereniging Helius t.b.v. investeringen die niet uit de gewone middelen gefinancierd kunnen worden. Hierbij ligt de focus grotendeels op de jeugd. Wij willen de club van 50 opnieuw onder de aandacht brengen bij ouders, opa & oma’s en eventueel andere geïnteresseerden. Ter vernieuwing hebben wij besloten de club een nieuwe naam te geven. Vanaf heden staat de club van 50 bekend als “de vrienden van Helius”

Wat houdt “de vrienden van Helius” in?
Eenmaal per jaar betaal je een bedrag van 50 euro. Dit zal medio januari automatisch geïnd worden.

Wat krijgt een lid ervoor terug?
Leden van “de vrienden van Helius” krijgen een vermelding op het ledenbord in de kantine “Breakout” en een vermelding op de H.V. Helius website op de pagina “de vrienden van Helius”. Als lid zal je onder andere minimaal één keer per jaar op de hoogte worden gesteld waaraan de sponsorgelden werden uitgegeven.

Waar gaat het geld heen?
Het geld zal in samenspraak met het bestuur vooral besteed worden aan activiteiten of middelen voor de jeugd. Denk hierbij aan trainingshulpmiddelen, jeugdkamp, bijdrage toernooien, Sinterklaas, etcetera.

Lijkt het je leuk om vooral de jeugd van Helius extra financieel te steunen vul dan het formulier in en doe dit in de groene brievenbus in de kantine.

Mocht je vragen hebben kun je, je altijd melden bij ondergetekende.

Vriendelijke groeten,

Eric & Jose Leummens