De gevolgen van Corona zijn voor iedereen zichtbaar en voelbaar. Ook onze vereniging mist een groot deel aan inkomsten door de sluiting van onze kantine, terwijl de kosten helaas wel doorlopen. Daarnaast missen velen de gezelligheid van trainingen, wedstrijden en clubdagen.

Jij kunt nu onze club steunen en de gezelligheid in huis halen met oliebollen van Vroeg.

De oliebollen worden gebakken door de bakkers van Vroeg in Bunnik. Zij eindigden in de AD oliebollentest al een keer als 4de en als 9de. Een echte kwaliteitsbol, dus passend bij onze prachtige vereniging.

10 overheerlijke oliebollen voor € 10,-
(hiermee steun je Handbalvereniging Helius met € 4,-)
Er kan alleen per 10 oliebollen (met of zonder) krenten worden besteld.

Lever je bestellijst uiterlijk in op 5 december 2020 door een mail te sturen naar oliebollen@hvhelius.nl

Alle jeugdleden hebben tijdens de training een bestellijst meegekregen.
Vanwege het niet mogen trainen hebben alle volwassen leden de bestellijst via de trainer/coach in de groepsapp ontvangen.

Op zaterdag 12 december tussen 15.00 en 17.00 uur kunnen alle leden de oliebollen komen afhalen in de onze kantine “de Breakout” op de Fazant 4 te Hellevoetsluis. Bij het afhalen hanteren wij de Covid-voorschriften. Daarom gelieve met maximaal twee personen te komen en de bestelling per pin te betalen.

Ben je niet verbonden aan Helius of aan één van onze leden, maar wil je onze mooie handbal vereniging wel steunen, dan kun je een mail sturen aan oliebollen@hvhelius.nl met hierin je naam, telefoonnummer en de bestelling. Je zult vervolgens een mail ontvangen met informatie om de bestelling te kunnen betalen. Na ontvangst van de betaling zal de bestelling definitief in behandeling worden genomen en kunnen de oliebollen op zaterdag 12 december tussen 15.00 en 17.00 uur worden opgehaald.