Beste leden,

Het handbal seizoen staat weer te beginnen. Na 5 maanden gaan we eindelijk weer wedstrijden spelen.
Iets waar de meeste van ons lang naar uitgekeken hebben…….echter gezien de nog steeds onzekere situatie zijn er een behoorlijk aantal regels waar we aan zullen moeten voldoen.
Wij als Helius zijn verantwoordelijk dat tijdens de thuiswedstrijden deze regels gehandhaafd worden. Bij uitwedstrijden zullen in principe ook dezelfde regels gelden en dus gehanteerd worden door the thuisspelende vereniging.
Wij vragen jullie daarom allen deze regels goed te lezen, zodat jullie niet verrast worden bij een thuis- OF uitwedstrijd als iemand gewezen wordt op het niet volgen van deze regels.

Via onderstaande links kunnen jullie de regels lezen

We hopen dat jullie je aan de regels houden.
Bij vragen kan je deze stellen aan Jørn Schurink (protocol verantwoordelijke), iemand anders van het bestuur of via bestuur@hvhelius.nl

Tot slot zal intussen een ieder wel hebben meekregen dat er afgelopen weekend helaas een kleine brand is geweest in de kantine met als gevolg dat er overal roet ligt en er geen electra beschikbaar is.
Daarom kunnen we tot nader order helaas geen gebruik maken van de kantine.
Zodra de ruimte weer is vrijgegeven door Sportfondsen willen we deze gaan schoonmaken en hopen daarbij op hulp van jullie. Intussen zijn er al diverse mensen behulpzaam geweest voor het reinigen van de tenues en tassen, waarvoor dank.
We hopen e.e.a. weer op orde te hebben voor de eerste thuiswedstrijden op 5 en 6 september, maar dat is nog niet gegarandeerd. Houdt daar dus rekening mee.

Met vriendelijke & sportieve groet
H.V. Helius