Vandaag hadden we de laatste buitenwedstrijd en helaas nog in de regen ook.
Om 10.30 uur moesten wij spelen tegen Roda. Toen we de tegenstanders zagen, zagen we ook 2 hele grote jongens. Maar vol goede moed begonnen we sterk aan de wedstrijd in de regen. We hadden zelfs voor het eerst weer een wissel door ons nieuwe teamgenootje Alexsys.
We gingen uiteindelijk met 6-11 de rust in. De tweede helft kwam Roda nog een klein beetje terug maar uiteindelijk hebben we de wedstrijd gewonnen met 12-15. Iedereen deed enorm zijn best. Mathijs met zijn mooie zigzag bewegingen over het veld, Day die dwars door de verdediging liep, Stefanie die altijd overzicht bewaard, Nadia die samen met Lucas de ballen goed onderschepte en Alexsys & Kyan die samen een paar harde ballen tegen hebben gehouden.

En ook onze coach was super trots op ons omdat we weer zo goed hebben samengespeeld.

Op naar het zaal seizoen!!!

Groeten de E-jeugd